Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!

Zające Stary Browar 2024

Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.

zdjęcia: Katarzyna Jankowiak

Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.

Złap zająca w aplikacji

W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.

Zające Stary Browar 2024
Mini Śliweczka
Zające Stary Browar 2024
Mini Jagódka

Uszata tradycja

Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.

Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA

Może cię zainteresować:

Zające Stary Browar 2024
REKLAMA
REKLAMA

Posłuchaj o Starym Browarze – poznańskie centrum przygotowało bezpłatny audioprzewodnik

Artykuł przeczytasz w: 3 min.
Stary Browar

Darmowa atrakcja – na ferie i nie tylko

zdjęcia: Jakub Wittchen

Stary Browar nie jest zwykłym centrum handlowym. Pomiędzy sklepami znanych marek kryją się dzieła sztuki, urokliwe zakamarki i ciekawe historie. Można odkryć je samodzielnie z bezpłatnym audioprzewodnikiem. Wystarczy smartfon i słuchawki, żeby skorzystać z nowej atrakcji.

Ile pięter ma Stary Browar? Czy na pewno stoi w centrum miasta? Jakie dzieła sztuki można w nim zobaczyć? Czy w centrum handlowym pracuje ogrodnik? Tego wszystkiego można dowiedzieć się z bezpłatnego audioprzewodnika przygotowanego przez zespół galerii. Wystarczy smartfon i słuchawki, aby samodzielnie zwiedzić Stary Browar – odkryć interesujące zakątki centrum i jego historię. Nagrania dostępne są na platformie Spotify.

Stary Browar

Nie tylko dla turystów

Premiera audioprzewodnika zbiega się z okresem zimowych ferii w Wielkopolsce. – Audio guide przygotowaliśmy nie tylko z myślą o turystach – tłumaczy Marta Kabsch, PR Manager Starego Browaru. – Także poznaniacy znajdą w nim sporo zaskakujących ciekawostek. Spacer po naszym centrum i wsłuchanie się w opowieści o sztuce, architekturze i historii Starego Browaru może być wartościową formą spędzenia wolnego popołudnia. Do korzystania z audioprzewodnika zachęcamy też grupy szkolne

Stary Browar

Do skorzystania z bezpłatnego audioprzewodnika potrzebne są słuchawki i smartfon z dostępem do internetu (w centrum można też podłączyć telefon do wi-fi). Na zwiedzanie najlepiej zarezerwować około 45 minut. Trasa spaceru ma 11 punktów i rozpoczyna się na parterze w Atrium, przy punkcie informacji. W punkcie informacji dostępne są drukowane mapki z zaznaczonymi miejscami zwiedzania. Nagrania można znaleźć bezpośrednio na Spotify, wpisując „STARY BROWAR AUDIOPRZEWODNIK” lub skanując QR kody na mapce i tabliczkach przy każdym punkcie wycieczki. Audioprzewodnik dostępny jest także w angielskiej wersji językowej. Wkrótce nagrania pojawią się również na innych popularnych platformach audio. 

Stary Browar

Ikona Poznania

Stary Browar w Poznaniu jest jednym z najbardziej unikalnych obiektów handlowych w Polsce. Uważany jest za architektoniczną ikonę Poznania i atrakcję turystyczną. Częścią kompleksu zaprojektowanego przez poznańskich architektów Piotra Barełkowskiego i Przemysława Borkowicza są zabytkowe zabudowania historycznego browaru Huggerów. Wnętrza Atrium i Pasażu zdobią dzieła sztuki polskich i zagranicznych twórców. Od początku ważnym elementem oferty Starego Browaru są wydarzenia artystyczne. Kulturalnym sercem centrum jest Galeria na Dziedzińcu. Organizowane są tutaj wystawy poświęcone sztuce, modzie, fotografii, designowi i innym twórczym dyscyplinom. Do Starego Browaru przynależy 4-hektarowy park z bogatym starodrzewem. Pomysłodawczynią i założycielką centrum jest przedsiębiorczyni i kolekcjonerka sztuki Grażyna Kulczyk. W 2015 roku Stary Browar został kupiony przez niemiecki fundusz DWS. 

Szczegółowe informacje na temat audioprzewodnika znajdziesz TUTAJ

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA
Stary Browar
REKLAMA
REKLAMA