Zimowy sportowy szyk przenika ze stoków do miast. Narciarską garderobę adaptujemy na potrzeby codzienności. Pokochałyśmy kosmiczne śniegowce, miękkie jak kołdra puchówki i ekstrawaganckie okulary-gogle. W sklepach w Starym Browarze tropimy trend après-ski.
Urok narciarskiej mody to połączenie estetyki vintage z nutą… science-fiction. Retro futra, folkowe wzory swetrów, dopasowane spodnie i kombinezony, do tego – futurystyczne moon boots, przeskalowane kurtki, ekscentryczne okulary przeciwsłoneczne. Ta gra konwencjami rozgrzewa kreatywność do czerwoności mimo minusowych temperatur.
Ze stoków na salony
Fani białego szaleństwa spędzają w górach tylko kilka tygodni w roku. Trochę żal stylowej garderoby kupowanej specjalnie na zimowe wyjazdy. Dobra wiadomość: stylizacje après-ski nie są zarezerwowane wyłącznie na lans w modnych knajpkach przy stokach w Dolomitach czy Sudetach. Odzież outdoor przebojem wchodzi „na salony” i do miejskiej codzienności. Sportowy sznyt przełamują eleganckie torebki i biżuteria. To modowa „czarna trasa” – wymaga odwagi i umiejętności, ale daje niezapomniane wrażenia… wróć! Niezapomniane stylizacje.
Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!
23 lutego, 2024
Artykuł przeczytasz w: 3 min.
Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.
zdjęcia: Katarzyna Jankowiak
Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.
Złap zająca w aplikacji
W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.
Mini Śliweczka
Mini Jagódka
Uszata tradycja
Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.
Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.