Stary Browar ma dla Poznania muzyczny prezent z okazji swoich 20. urodzin

The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|Stary Browar Poznań|Stary Browar Poznań|Stary Browar Poznań

Darmowy koncert The Dumplings w Parku już 29 września

5 listopada Stary Browar będzie świętował 20. rocznicę otwarcia pierwszego skrzydła, Atrium. Obchody urodzin już się rozpoczęły, a jedną z jubileuszowych atrakcji będzie koncert The Dumplings w Parku Starego Browaru 29 września o godz. 20:00. Wstęp na wydarzenie jest darmowy. Występ popularnego duetu jest prezentem centrum dla mieszkańców Poznania.

Nie ma Starego Browaru bez Was. Kluczowym składnikiem sukcesu tego miejsca i dwudziestoletniej już historii najbardziej unikalnego centrum handlowego w Polsce są nasi Klienci. Chcemy podziękować Wam za wspólne 20 lat muzycznym prezentem – tym zaproszeniem organizatorzy ze Starego Browaru otworzyli zapowiedź wydarzenia na Facebooku. W piątkowy wieczór 29 września każdy może bezpłatnie wziąć udział w koncercie The Dumplings. Muzyczny duet tworzony przez Justynę Święs i Kubę Karasia wraca powoli po scenicznym uśpieniu z 2019 roku i przygotowuje się do świętowania 10 rocznicy swojego debiutu. Ostatni album The Dumplings zatytułowany „Raj” ukazał się w 2018 roku. Wygląda na to, że publiczność tęskniła za klimatycznymi występami Święs i Karasia – koncertem w browarowym Parku zainteresowanych jest blisko 6 tysięcy osób.

20 urodziny Starego Browaru

Koncert The Dumplings jest częścią obchodów 20. urodzin Starego Browaru. Pierwszą z atrakcji, jaką na tę okazję przygotowało centrum, jest otwarta 1 września 2023 r. retrospektywna wystawa Gianniego Versace w Galerii na Dziedzińcu. – Stary Browar to dla poznaniaków, gości z regionu i turystów miejsce odkryć – na gruncie mody, kultury, gastronomii – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu poznańskiego centrum. Urodzinowy program zbudowaliśmy wokół najważniejszych wyróżników Starego Browaru, wyjątkowe wydarzenia artystyczne, muzyczne i modowe to od 2003 roku stały element naszej oferty – dodaje.

Centrum handlowe Stary Browar w Poznaniu otwarto 5 listopada 2003 roku. Jego pomysłodawczynią i pierwszą właścicielką jest przedsiębiorczyni i kolekcjonerka sztuki Grażyna Kulczyk, która stworzyła unikalny koncept miejsca łączącego funkcje komercyjne i kulturotwórcze. Kompleks, wraz z zabytkowym parkiem, jest uważany za ikonę architektury i ulubione miejsce spotkań. Projekt autorstwa Piotra Barełkowskiego i Przemysława Borkowicza połączył historyczną tkankę zabudowań XIX-wiecznego browaru Huggerów z autorskimi interpretacjami industrialnych form. Działa tutaj blisko 200 sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych. Centrum wyróżnia bardzo zróżnicowana oferta modowa. Wiele międzynarodowych i polskich marek właśnie tutaj otwierało swoje pierwsze poznańskie sklepy. Od 2015 r. właścicielem Starego Browaru jest fundusz DWS Grundbesitz GmbH. Zgodnie z pierwotną ideą założycielki, zespół zarządzający centrum pielęgnuje DNA miejsca kreującego trendy oraz rozwija nowe kierunki działalności i formaty projektów, inspirując klientów.

20 urodziny Starego Browaru w Poznaniu
Koncert THE DUMPLINGS
29 września (piątek)
WSTĘP WOLNY
powered by FOOD HALL STARY BROWAR (wkrótce otwarcie)

Wydarzenie FB: https://fb.me/e/5PpYTvCat

Akredytacja dla fotoreporterów: m.kabsch@starybrowar.com

REKLAMA
REKLAMA

Może cię zainteresować:

The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|The Dumplings - koncert jubileuszowy z okazji 20 lecia Stary Browar|Stary Browar Poznań|Stary Browar Poznań|Stary Browar Poznań
REKLAMA
REKLAMA

Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!

Zające Stary Browar 2024

Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.

zdjęcia: Katarzyna Jankowiak

Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.

Złap zająca w aplikacji

W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.

Zające Stary Browar 2024
Mini Śliweczka
Zające Stary Browar 2024
Mini Jagódka

Uszata tradycja

Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.

Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA
Zające Stary Browar 2024
REKLAMA
REKLAMA