Volvo Firma Karlik połączyła siły ze światem street artu. Owocem współpracy jest unikatowa grafika stworzona dla modelu Volvo EX30, którą zaprojektował – poznański street artowiec Noriaki.
zdjęcia: Volvo Firma Karlik
Głównym celem projektu było przyciągnięcie uwagi widza poprzez unikatową estetykę. Zależało mi, aby wyróżnić się poprzez futurystyczny design, inspirowany liniami Volvo EX30. Samochód miał być nie tylko źródłem podziwu, lecz także emanować nietuzinkowością. Zazwyczaj preferuję pracę w monochromatycznej palecie, korzystając z kolorów czarno-białych. Jednakże w przypadku tego projektu postanowiłem pójść zupełnie inną drogą, eksponując potęgę kolorów i elektryfikacji, gdyż widzę przyszłość malującą się właśnie w barwach. Na projekcie znalazły się symboliczne elektryczne wtyczki oraz błyskawice, które mają za zadanie podkreślić iskrzący, dynamiczny charakter samochodu -opowiada Noriaki.
Volvo EX30 z grafiką Noriakiego jest symbolem nowoczesności i artystycznego wyrazu w ruchu, łącząc w sobie inspirację uliczną sztuką oraz zaawansowaną technologią. To połączenie nie tylko przyciąga uwagę, lecz także tworzy niepowtarzalne doświadczenie dla pasjonatów motoryzacji. Samochód zyskał bogatą paletę barw oraz wyraziste detale, co z pewnością przyciągnie uwagę klientów Volvo przyzwyczajonych do bardziej stonowanych kolorów lakierów. Najbardziej charakterystycznym elementem grafiki jest postać Watchera, który napędza elektryfikację i przygląda się zmianom, jakie zachodzą w motoryzacji. Mieszkańcy Poznania dobrze znają Watchera, postać, która jest motywem przewodnim w twórczości Noriakiego, z głową w kształcie jednego, podłużnego oka, która patrzy, obserwuje, zawsze jednak budzi pozytywne emocje, a można ją spotkać w różnych miejskich przestrzeniach.
Dla naszej marki i firmy ważne jest nie tylko oferowanie najwyższej jakości samochodów, ale też misja dostarczania wyjątkowych doświadczeń, dzielenie się pasją do motoryzacji oraz przybliżanie tematu elektryfikacji i edukacja w tym zakresie. Współpraca z Noriakim to nie tylko spotkanie dwóch światów – motoryzacji i sztuki ulicznej. To synteza kreatywności, innowacji i pasji oraz zwrócenie uwagi na ważny dla naszej marki temat elektryfikacji. Zależy nam, aby każdy klient wychodził z salonu z głębszym zrozumieniem i pewnością, że elektryczne samochody są nie tylko przyszłością, ale także teraźniejszością, która może przynieść wiele korzyści – opowiada Agnieszka Idziak, marketing manager w Volvo Firma Karlik, odpowiedzialna za realizację projektu.
Volvo EX30 to nie tylko samochód, to znak nowej ery motoryzacji i zachodzących w niej zmian. W dzisiejszym dynamicznym świecie, pełnym nowych technologii i ekologicznych wyzwań, elektryczne samochody stają się coraz bardziej powszechne. Poznańskiemu dealerowi zależy na rozmowach z klientami i wyjaśnianiu wątpliwości, które powstały i cały czas powstają wokół samochodów elektrycznych. – Dla marki Volvo ważne są bezpieczeństwo i nowe technologie, ale przede wszystkim ludzie. W centrum wszystkich działań, które podejmujemy zawsze stawiamy człowieka i jego potrzeby. Volvo nadal wytycza standardy w dziedzinie bezpieczeństwa i zmierza do zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2040 roku. Model Volvo EX30 jest dla nas bardzo ważny, to najmniejszy SUV w naszej flocie, który w 2023 roku miał w Polsce premierę, ale właśnie teraz jest dostępny do jazd testowych. Współpraca z artystą i niebanalne podejście do tematu pomoże nam w zwracaniu uwagi klientów na elektryfikację – podkreśla Sylwia Skorupińska, dyrektor marketingu w Volvo Firma Karlik.