Zabłyśnij! Stary Browar w Poznaniu zaprasza na modowy piknik w parku

Modowe wydarzenie roku Stary Browar

Drugiego takiego wydarzenia nie ma w Poznaniu. Setki wystrojonych gości. Koce na trawie, kosze pełne smakołyków. Nastrojowe oświetlenie, instagramowa scenografia, taniec pod sceną podczas koncertu na żywo, nagrody-niespodzianki… Takie rzeczy tylko w Starym Browarze. 8 września najpiękniejsze centrum handlowe w stolicy Wielkopolski zaprasza Klientów na trzecią edycję modowego pikniku w parku. To będzie wieczór pełen blasku.

W pandemicznym 2021 roku zespół Starego Browaru szukał pomysłu na wyjątkowe modowe wydarzenie. – Chcieliśmy stworzyć dla klientów okazję, aby wyjść z domu i dres zamienić wreszcie na elegancką sukienkę lub garnitur – wspomina Joanna Tupalska ze Starego Browaru. Postanowiliśmy zorganizować elegancki piknik w parku. Goście czuli się bezpiecznie i komfortowo w dużej i otwartej przestrzeni, a dress code dał im pretekst, aby po kilkunastu miesiącach domowej izolacji wystroić się i pokazać – dodaje. Pierwszy piknik inspirowany był paryskimi Dîners en Blanc. Park Starego Browaru wypełnił się uczestnikami ubranymi od stóp do głów na biało. Pomysł chwycił. Klienci dopytywali o kolejną edycję. W 2022 roku motywem przewodnim była włoska riwiera i styl marynarski. Co szykuje Stary Browar tym razem?

Urodzinowy blask

W listopadzie poznańskie centrum będzie świętować 20. rocznicę otwarcia. Obchody urodzin rozpoczną się już we wrześniu, a temat pikniku nawiązuje do tej szczególnej okazji. – Wieczorowa elegancja, letni karnawał, blask i jeszcze więcej blasku – nadchodząca edycja modowego pikniku będzie pełna glamouru – zapowiada Joanna Tupalska. Wszystkich gości wydarzenia obowiązuje błyszczący dress code. 8 września chcemy zobaczyć Was wystrojonych w cekinowe sukienki, srebrne marynarki, złote buty, brokatowe torebki, kryształową biżuterię, migoczące makijaże. Blask od stóp do głów albo błyszczący akcent – czekamy na Wasze interpretacje przewodniego motywu imprezy – zachęca organizatorka. 

Blyszczacy piknik Starego Browaru inspiracje by Blingsis fot. K. Jankowiak 3

Podwójne zaproszenie na błyszczący piknik można zdobyć rejestrując paragony za zakupy w aplikacji mobilnej Starego Browaru. Wystarczy zebrać rachunki z przynajmniej trzech miejsc (sklepów, punktów usługowych, kina, restauracji, kawiarni) o łącznej wartości min. 700 zł. Paragony należy zeskanować w aplikacji w okresie 13.08-1.09.2023 r., a po zebraniu 700 punktów (1 punkt = 1 zł), zamówić nagrodę (regulamin promocji dostępny jest na stronie starybrowar.com). Zaproszenia otrzymają także wszyscy właściciele Black Cards – kart stałego klienta, gwarantujących szereg przywilejów przez cały rok, m.in. darmowy parking w Starym Browarze. Plenerowej uczcie towarzyszyć będzie muzyczna niespodzianka – na scenie w Parku dla gości Klubu wystąpi na żywo wyjątkowa artystka, Stary Browar obiecuje zdradzić szczegóły na początku sierpnia. Każda para gości otrzyma koc oraz piknikowy poczęstunek z prosecco. Wszyscy uczestnicy będą także mogli wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród przygotowanych przez partnerów.

Klub Starego Browaru – BŁYSZCZĄCY PIKNIK
Kiedy? 8 września 2023 r. (piątek), Park Starego Browaru w Poznaniu, start: godz. 19:00
Dress code: BLASK! Cekiny, brokat, kryształki, złoto, srebro – mile widziane w opcji „bez umiaru”
Błyszczące modowe inspiracje: Agata Jankowiak Blingsis, zdjęcia: Katarzyna Jankowiak (wszystkie ubrania i dodatki pochodzą ze sklepów w Starym Browarze)

Zobacz jak wyglądała zeszłoroczna edycja pikniku, która odbyła się pod hasłem Riviera Chic!

REKLAMA
REKLAMA

Może cię zainteresować:

Modowe wydarzenie roku Stary Browar
REKLAMA
REKLAMA

Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!

Zające Stary Browar 2024

Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.

zdjęcia: Katarzyna Jankowiak

Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.

Złap zająca w aplikacji

W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.

Zające Stary Browar 2024
Mini Śliweczka
Zające Stary Browar 2024
Mini Jagódka

Uszata tradycja

Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.

Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA
Zające Stary Browar 2024
REKLAMA
REKLAMA