Odwiedzając to luksusowe miejsce na motoryzacyjnej mapie Poznania, można spełnić swoje motoryzacyjne marzenia. Nazywany pieszczotliwie „sklepem z zabawkami dla dużych chłopców” oferuje używane samochody z najwyższej półki.
Sto lat temu grupa pasjonatów zafascynowanych wynalazkiem automobilu, zdecydowała o powstaniu stowarzyszenia, które do dziś bliskie jest poznańskim automaniakom. Przypominamy historię Automobilkubu Wielkopolskiego.
Mercedes zaprezentował właśnie drugą generację swojego modelu GLC. Pierwsza była absolutnym hitem sprzedażowym wśród modeli tego niemieckiego producenta, nic więc dziwnego, że doczekała się kontynuacji.
Volvo EX90 zadebiutowało w Sztokholmie 9 listopada przy akompaniamencie hitu Queen „Don’t Stop Me Now” – czy to swego rodzaju przekaz, że „elektrorewolucji” nie da się zatrzymać?
Nowy Range Rover Sport zadebiutował pierwszym na świecie wjazdem na zalany wodą przelew spływowy zapory w Islandii.
Czy samochód może być dziełem sztuki? Lub inspiracją dla twórców?
Odnajduję analogię do projektów Victorii w najnowszym Evoque’u. Cechuje go dość surowa i geometryczna bryła.Jednak podobnie jak kolekcje Victorii w magiczny sposób łączy to, czego na pierwszy rzut oka połączyć nie można. Jest jednocześnie zwarty i kompaktowy.
GLC to najlepiej sprzedający się model Mercedesa w całej Europie. I choć w Polsce ustąpił podium modelowi GLE, to jego nowa odsłona ma szansę zmienić proporcje. Większy od swego poprzednika, lepiej wyciszony, doskonale technologicznie zaawansowany, naszpikowany wręcz futurystycznymi rozwiązaniami znanymi z filmów Sci-Fi i dodatkowo do wyboru z numerem popisowym Mercedesa – hybrydą plug-in z silnikiem Diesla.
„W perspektywie czasu motoryzacja na pewno będzie się zmieniać. Myślę, że jesteśmy w bardzo ciekawym punkcie motoryzacji. Łączącym to, co było z tym, co będzie. I takim ogniwem pośrednim jest trwająca obecnie era samochodów hybrydowych. Połączenie mocy i dźwięku silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym”
Jego historia zaczyna się tuż po II wojnie światowej, kiedy to powstał Land Rover Serie I z myślą o potrzebach rolników. Taki trochę traktor, którym można pojechać też do miasta. Kiedy w latach 80. XX wieku model III zastąpiono Defenderem, pozwoliło to marce na skuteczne konkurowanie z wszechobecnymi wówczas japończykami. Tak więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, aby potestować nowego Defendera i sprawdzić, ile legendy jest w legendzie, nie mogłam odmówić.
Jaguar Land Rover Karlik – salon z Baranowa pod Poznaniem – Dealerem Roku w polskiej sieci sprzedaży!
Gdyby był aktorką – byłby Audrey Hepburn. Delikatny, wysublimowany, a jednak z pazurem. Gdyby był piosenkarką byłby Amy MacDonald – akustyczny, a jednak energetyczny. Nawiązujący swoimi detalami do brytyjskich symboli narodowych, tradycjonalista w nowoczesnym, wysmakowanym wydaniu. Range Rover Velar P400 R-Dynamic.
Choć samochody to nie jego największa pasja mówi, że lepiej jeździć mercedesem niż PKS-em. Remik Świątek dyrektor zarządzający MB Motors Poznań o trudnym czasie pandemii, trudnej miłości do elektryków, szczęściu osobistym i o tym, że nie warto zakładać z góry żadnego ze scenariuszy
Analityk, wizjoner, trochę samotnik. W wypowiedziach stonowany, ważący słowa. To jedna z najważniejszych postaci poznańskiego biznesu, mających wpływ na nasz rodzimy rynek motoryzacyjny. Obecność w Poznaniu takich marek jak Honda, Volvo, Jaguar czy Land Rover zawdzięczamy właśnie jemu. Od kiedy przeprowadził firmę przez udaną sukcesję, ma więcej czasu dla siebie i swoich pasji. Ryszard Karlik w sentymentalnej rozmowie przybliża początki marki Volvo w Poznaniu oraz ponad 30 lat istnienia firmy.
Postanowiłem postawić wszystko na jedną kartę, aby ukierunkować się i związać swoje plany zawodowe z fotografią motoryzacyjną, żeby zacząć na niej zarabiać.
W piątek 18 lutego w ramach VOLVO ELECTRIC DAYS w Showroomie Volvo Firma Karlik w Starym Browarze odbyło się kameralne spotkanie połączone z poznańską premierą w pełni elektrycznego Volvo C40 Recharge.