Współczesne damy

Stary Browar Moda

Spódnice w natarciu. Troszkę zapomniany w ostatnich sezonach element garderoby powraca w wielkim stylu. Ten come back wzmocnił lansowany przez influencerki trend „ladylike” – w wolnym tłumaczeniu: „jak dama”. Agata Jankowiak z Blingsis bierze go na warsztat w butikach w Starym Browarze.

Stylizacje, modelka: Agata Zofia Jankowiak @blingsiscom

Każdy kierunek w modzie ma przeciwstawny biegun. Z jednej strony tendencje unisex i gender fluid; z drugiej – kobiece, w tradycyjnym rozumieniu, stylizacje inspirowane szykowną modą lat 40. i 50. Plisy, rozkloszowane modele maxi i długość do połowy łydki to spódnicowe hity jesieni. Protip: W chłodniejsze dni szpilki zamień na skórzane kozaki. Będzie “modowo”.

Ikony współczesnych dam to wielkie gwiazdy kina. Urocza Audrey Hepburn. Arystokratyczna Grace Kelly. Wyrafinowana Ingrid Bergman. Dziś świeży dziewczęcy look z nutą vintage to domena wielu influencerek. Królową stylu “ladylike” jest amerykańska ilustratorka i fashionistla Jenny Walton, której outfity od lat z zapartym tchem śledzą fani street style’u.

BLACK & WHITE: Sweter, spódnica, biżuteria Solar (Atrium +1), płaszcz Molton (Pasaż +1), torebka Guess (Pasaż +1), buty Via della Spiga (Pasaż +1), okulary Design Optyk (Pasaż +1)

GROCHY: Total look Pinko (Pasaż +1), biżuteria TOUS (Atrium +2)

DOUBLE BAG: Spódnica i sweter HIGH (Pasaż +1), niebieska torebka Deni Cler (Pasaż +1), czarna torebka Guess (Pasaż +1), buty Via della Spiga (Pasaż +1), okulary Design Optyk (Pasaż +1)

PLISY, PLEASE! Total look Elisabetta Franchi (Pasaż +1), okulary Design Optyk (Pasaż +1)

*artykuł przygotowany w współpracy ze Starym Browarem

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA

Może cię zainteresować:

Stary Browar Moda
REKLAMA
REKLAMA

Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!

Zające Stary Browar 2024

Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.

zdjęcia: Katarzyna Jankowiak

Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.

Złap zająca w aplikacji

W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.

Zające Stary Browar 2024
Mini Śliweczka
Zające Stary Browar 2024
Mini Jagódka

Uszata tradycja

Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.

Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA
Zające Stary Browar 2024
REKLAMA
REKLAMA