Stary Browar rozdaje prezenty!

Ikona Poznania. Miejsce, w którym zakupy przenikają się z projektami artystycznymi, wartościową rozrywką i ciekawą gastronomią. 5 listopada minęło dwadzieścia lat od otwarcia Starego Browaru. Koncepcja centrum, łączącego funkcje komercyjne i kulturalne, stworzona dwie dekady temu przez przedsiębiorczynię i kolekcjonerkę sztuki Grażynę Kulczyk, znalazła wielu naśladowców, ale Stary Browar pozostaje unikalny i nie przestaje inspirować klientów.

Od początku istnienia wybierany jest przez ambitne modowe marki na pierwszą lokalizację poznańskich salonów. Jedyne miejsce w stolicy Wielkopolski, gdzie można zrobić zakupy w salonach Max Mara, BOSS, Dorothee Schumacher, Elisabetta Franchi, La Mania, COS czy Bimba y Lola. Jednak przychodzi się tutaj po więcej niż udany shopping. Stary Browar tętni kulturalnym życiem. Wystawy, koncerty, festiwale, warsztaty, spotkania autorskie, eleganckie pikniki w Parku – zespół centrum organizuje dziesiątki wydarzeń i aktywności o różnorodnej tematyce, w większości bezpłatnych. Gwoździem jubileuszowego programu jest wielka retrospektywa Gianniego Versace w Galerii na Dziedzińcu, nazywanej przez publiczność „galerią popkultury”. Wystawę można oglądać do końca stycznia 2024 r.

01 Stary Browar w Poznaniu fot. Dawid Gut

Stary Browar rozdaje prezenty

Z okazji urodzin Stary Browar zaprasza Klientów do udziału w okolicznościowej promocji „Zakupy za zakupy”. W ramach akcji można otrzymać wartościowy upominek: Kartę Podarunkową o wartości 100 zł, honorowaną w kilkudziesięciu browarowych salonach i punktach, m.in. Zara, Sephora, Empik i wielu innych. Aby skorzystać z promocji należy w okresie 2.11-5.12.2023 zebrać paragony o łącznej wartości min. 1000 zł z przynajmniej trzech miejsc w Starym Browarze (sklepów, punktów usługowych, restauracji, kawiarni, kina, itp.). Paragony trzeba zeskanować w aplikacji mobilnej centrum, a następnie zamówić nagrodę. Akcja trwa do 5 grudnia lub do wyczerpania puli upominków. Regulamin akcji dostępny jest na stronie Starego Browaru.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA

Może cię zainteresować:

REKLAMA
REKLAMA

Kultowe zające Starego Browaru można zdobyć za darmo – sprawdź, jak!

Zające Stary Browar 2024

Zające Starego Browaru z limitowanej edycji 2024 wyglądają kwitnąco! Mini-okazy kolekcjonerskich uszaków – Śliweczki i Jagódki – można zdobyć za darmo w ramach promocji w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej.

zdjęcia: Katarzyna Jankowiak

Klienci Starego Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Ta wiosna należy do Śliweczki i Jagódki – głębokie, apetyczne odcienie nowych figurek dodadzą elegancji wnętrzom i ogrodom. Tegoroczne okazy do 15 marca można podziwiać na sezonowej ekspozycji w Atrium. Zgodnie z browarową tradycją, w weekendy poprzedzające wielkanocne Święta prowadzona będzie sprzedaż 26- i 46-centymetrowych figurek (szczegóły i harmonogram TUTAJ). Zainteresowanie zakupem jest ogromne. W zeszłym roku kolejki do KIC SHOPu ustawiały się wcześnie rano. Jest jednak sposób, żeby urocze uszaki zdobyć bez pobudki o świcie.

Złap zająca w aplikacji

W przedświątecznym okresie paragony ze Starego Browaru można wymienić na 13-centymetrowe figurki uszaków w limitowanych kolorach 2024. Mini-Śliweczki czekają na amatorów zakupów, z kolei mini-Jagódki trafią do smakoszy ucztujących w browarowych lokalach. Aby zdobyć nagrodę, paragony z przynajmniej trzech punktów w Starym Browarze o łącznej wartości min. 500 zł należy zeskanować w aplikacji mobilnej centrum. Do zdobycia małej Śliweczki, czyli Zająca Shoppingowego, potrzebne będą paragony ze sklepów, marketu spożywczego, kina, sali zabaw lub punktów usługowych. Ci, którzy marzą o małej Jagódce, czyli Zającu Foodiesowym, muszą zebrać rachunki z browarowych restauracji, kawiarni lub punktów gastronomicznych przy Food Courcie w Atrium. Akcja potrwa do 30 marca lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje i regulamin promocji dostępne są TUTAJ.

Zające Stary Browar 2024
Mini Śliweczka
Zające Stary Browar 2024
Mini Jagódka

Uszata tradycja

Wieść głosi, że „dawno, dawno temu” w parku Starego Browaru widywano dzikie zające, a w promieniach wschodzącego słońca ich futerko połyskiwało na fioletowo… Ta bajkowa scena zainspirowała zespół centrum do stworzenia wielkanocnych figurek. W 2009 roku uszaki pojawiły się po raz pierwszy. Premierowe zające miały kolor fioletowy – na pamiątkę parkowej legendy. W kolejnych latach pionierskim fioletowym okazom zaczęły towarzyszyć nowe kolorowe „podgatunki”. Data pojawienia się zajęcy utrzymywana zawsze w tajemnicy. W końcu nadchodzi wyczekiwany przez fanów poranek, kiedy na Instagramie ukazuje się zdjęcie figurek w nowych kolorach z podpisem: „Przykicały!”.

Zając Starego Browaru, to symbol wiosny i obiekt pożądania. Pierwsze pytania o terminy sprzedaży figurek zaczynają napływać… w grudniu. Kto pierwszy, ten lepszy – to dlatego do punktu kasowego ustawia się długi sznurek zajęczych kolekcjonerów. Szczęśliwcy, którym uda się zakupić rzadkie okazy, pysznią się swoimi kolekcjami w mediach społecznościowych. Dostojne pozy, spokojne oblicza, życzliwe spojrzenia, zaskakujące ubarwienie – browarowe uszaki z miejsca zyskują sympatię dzieci i dorosłych.

Poznański prestiż

REKLAMA
REKLAMA
Zające Stary Browar 2024
REKLAMA
REKLAMA