Ikona Poznania. Miejsce, w którym zakupy przenikają się z projektami artystycznymi, wartościową rozrywką i ciekawą gastronomią. 5 listopada minęło dwadzieścia lat od otwarcia Starego Browaru. Koncepcja centrum, łączącego funkcje komercyjne i kulturalne, stworzona dwie dekady temu przez przedsiębiorczynię i kolekcjonerkę sztuki Grażynę Kulczyk, znalazła wielu naśladowców, ale Stary Browar pozostaje unikalny i nie przestaje inspirować klientów.
Od początku istnienia wybierany jest przez ambitne modowe marki na pierwszą lokalizację poznańskich salonów. Jedyne miejsce w stolicy Wielkopolski, gdzie można zrobić zakupy w salonach Max Mara, BOSS, Dorothee Schumacher, Elisabetta Franchi, La Mania, COS czy Bimba y Lola. Jednak przychodzi się tutaj po więcej niż udany shopping. Stary Browar tętni kulturalnym życiem. Wystawy, koncerty, festiwale, warsztaty, spotkania autorskie, eleganckie pikniki w Parku – zespół centrum organizuje dziesiątki wydarzeń i aktywności o różnorodnej tematyce, w większości bezpłatnych. Gwoździem jubileuszowego programu jest wielka retrospektywa Gianniego Versace w Galerii na Dziedzińcu, nazywanej przez publiczność „galerią popkultury”. Wystawę można oglądać do końca stycznia 2024 r.
Stary Browar rozdaje prezenty
Z okazji urodzin Stary Browar zaprasza Klientów do udziału w okolicznościowej promocji „Zakupy za zakupy”. W ramach akcji można otrzymać wartościowy upominek: Kartę Podarunkową o wartości 100 zł, honorowaną w kilkudziesięciu browarowych salonach i punktach, m.in. Zara, Sephora, Empik i wielu innych. Aby skorzystać z promocji należy w okresie 2.11-5.12.2023 zebrać paragony o łącznej wartości min. 1000 zł z przynajmniej trzech miejsc w Starym Browarze (sklepów, punktów usługowych, restauracji, kawiarni, kina, itp.). Paragony trzeba zeskanować w aplikacji mobilnej centrum, a następnie zamówić nagrodę. Akcja trwa do 5 grudnia lub do wyczerpania puli upominków. Regulamin akcji dostępny jest na stronie Starego Browaru.