W tym miejscu miał znaleźć się wywiad z Mikołajem Karlikiem – Prezesem Jaguar Land Rover Karlik – salonu z Baranowa pod Poznaniem, który niedawno otrzymał najważniejsze wyróżnienie w polskiej sieci sprzedaży – tytuł „Dealer Roku”. Wywiadu jednak nie będzie, bo jak stwierdził Prezes, ten sukces jest udziałem przede wszystkim pełnego pasji i zaangażowania zespołu. To właśnie im poświęcamy kolejne strony. Poznajcie mistrzowską ekipę – od A do Z.
Administracja
Zanim klienci będą cieszyć się swoim nowym Jaguarem lub Land Rover, kwestie formalne związane z ich przyszłym autem obsłuży zespół Pauliny: Patrycja, Kornelia, Agata i Piotr. Od kompletacji i zamówienia samochodu w fabryce, po umowę sprzedaży i dowód rejestracyjny – to właśnie tu odciąża się klienta z konieczności załatwiania uciążliwych formalności. Ze źródeł zbliżonych do oficjalnych wiemy także, że to tu parzy się najlepsze herbaty ????.
Części
Dział będący pod opieką Tomka, Tomka i Szymona, to miejsce zaopatrujące Serwis oraz bezpośrednio klientów w części zamienne. Także tu swój raj odnajdą wszyscy miłośnicy brytyjskiej motoryzacji, wybierając akcesoria i gadżety z bogatej kolekcji Jaguar Land Rover. Po godzinach pracy, Tomka znajdziecie również… na trasach popularnych imprez biegowych, na których dumnie reprezentuje nasze barwy.
Dział Handlowy
Nie wiemy czy tak działa ich prezencja (aż 90% działu posiada nienagannie przystrzyżone brody) czy pasja, zaangażowanie i wiedza produktowa, ale to właśnie zespół handlowy Dawida, oprócz nieocenionego wkładu w nagrodę „Dealer Roku”, może pochwalić się także największą sprzedażą w polskiej sieci Jaguar Land Rover. Trzech Wojtków, Jarek, Kamil, Bartosz, Michał i Marcin – to oni gotowi są do udzielenia odpowiedzi na każde pytanie i skonfigurowania wymarzonego auta.
Finanse
Podobno dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Karolina i Bartosz wiedzą jednak, jak w najkorzystniejszy dla klienta sposób dopasować odpowiedni rodzaj finansowania i pomóc we wszelkich finansowych zagadnieniach związanych z zakupem samochodu. Doradzają też w zakresie ubezpieczeń tak, by każdy klient uzyskał optymalną ochronę dla siebie i swojego majątku.
Gwarancje
W każdym przypadku, gdy konieczna jest interwencja serwisu w trakcie ochrony gwarancyjnej samochodu, do gry wkraczają Andrzej i Piotr. To oni biorą na siebie cały ciężar formalności i kontaktów z producentem oraz serwisem, by ewentualna naprawa przebiegła jak najszybciej i najkorzystniej dla klienta.
Kadry
Żadna sprawa pracownicza nie jest w stanie odbyć się bez aktywnego udziału zawsze uśmiechniętej i pomocnej Wioli. To także ona jest pierwszym kontaktem dla wszystkich chcących dołączyć do zespołu Jaguar Land Rover Karlik.
Księgowość
Elwira i Kamila – gdyby nie ich perfekcyjna znajomość zasad rachunkowo-księgowych, z pewnością wszyscy utonęliby w zalewie nierozliczonych faktur i płatności. Bezbłędna praca z bardzo dużymi liczbami i niekończącym się stosem dokumentów to dla nich codzienność. Odwiedzając biuro księgowości, często można załapać się na pyszne domowe wypieki ????.
Logistyka
Kuba – po godzinach piłkarz lokalnego klubu, w pracy swoją umiejętność dryblingu z powodzeniem realizuje, sprawnie poruszając się pomiędzy różnorodnością zadań. Codzienna dbałość o ekspozycję aut przed i w salonie, obsługa transportów samochodów, czy pomoc podczas wydarzeń marketingowych – zawsze można liczyć na jego wsparcie.
Marketing
Kopalnia kreatywności, agencja artystyczna, eventowa i biuro prasowe w jednym. O dobry wizerunek firmy, prowadzenie kampanii reklamowych, utrzymywanie relacji z klientami, podwykonawcami i centralą dbają Marek i Łukasz.
Myjnia
Jeden z najbardziej strategicznych działów w każdym salonie motoryzacyjnym. Patryk, Kamil, Tomek i Paulo, doprowadzają codziennie do perfekcyjnego stanu po kilkadziesiąt samochodów po każdej usłudze serwisowej i przed wydaniem, by wyglądały tak, jakby dopiero co zjechały z taśmy produkcyjnej. Dbają także o nienaganny stan samochodów demonstracyjnych oraz zastępczych.
Recepcja
Nie od dziś wiadomo, że liczy się pierwsze wrażenie. Goście wchodzący do salonu w Baranowie mogą liczyć na pomoc zawsze uśmiechniętej Moniki. Dba ona o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów.
Samochody Używane
W podpoznańskim salonie można skorzystać także z bogatej oferty samochodów używanych.
O pozyskiwanie jak najlepszych samochodów z rynku dba Filip. Dzięki jego wiedzy i pasji, pojazdy z oferty Approved w niczym nie ustępują tym fabrycznie nowym.
Serwis
Najnowocześniejsze narzędzia, nieustanne szkolenia podnoszące kompetencje i pasja – to zestaw cech wyróżniający zespół mechaników dowodzonych przez Krzysztofa i Mariusza. Oddając samochód w ich ręce, można być pewnym, że wróci do nas przywrócony do pełnej sprawności. Panowie oprócz bieżących napraw i czynności eksploatacyjnych specjalizują się także w oryginalnych modyfikacjach podnoszących osiągi i poprawiających wygląd aut.
A cały zgrany zespół Serwisu – czyli Doradcy, Diagności, Mistrzowie i Mechanicy to sympatyczne osoby o imionach: Agata, Yulianna, Damian, Piotr, Adrian, Robert, Krzysztof, Włodzimierz, Michał, Miłosz, Marcin, Jan, Dawid, Vitalii i Rafał.
Zarząd
O Prezesie Mikołaju Karliku wspomnieliśmy już na wstępie, lecz prowadząc wiele marek i przedsięwzięć biznesowych codzienne zarządzanie strategiczne przekazał w ręce niezawodnej Dyrektor Karoliny. Jest ona dla wszystkich wzorem spokoju, opanowania i profesjonalizmu, ale jednocześnie potrafi egzekwować ustalenia, czy służyć pomocą i radą nawet w prozaicznych sprawach. Empatia to chyba drugie jej imię