fbpx

Fani dobrej muzyki, Harleya Davidsona i amerykańskiej kuchni nie znajdą w Poznaniu dla siebie lepszego miejsca. Steki i burgery z najwyższej jakości wołowiny i autorskie drinki serwowane w efektownych słoikach – to znak firmowy Whiskey In The Jar®. A z okazji urodzin restauracji można wziąć udział w wyjątkowym konkursie, w którym główną nagrodą jest specjalny, limitowany i niedostępny już w sprzedaży podwójny bilet VIP na koncert zespołu Metallica.

Tekst: Redakcja 

Zdjęcia: Materiały prasowe 

Jeśli szukacie miejsca wypełnionego dźwiękami klimatycznego rock’n’rolla, w którym skosztujecie dobrego jedzenia, spróbujecie niepowtarzalnych drinków na bazie whiskey Jack Daniel’s oraz rozsmakujecie się w niezapomnianej atmosferze – w Whiskey In The Jar® trafiliście pod właściwy adres. Lokal zlokalizowany na płycie Starego Rynku pod numerem 100 to prawie 500 m kw. powierzchni, autorskie menu, otwarta kuchnia, dwa poziomy, dwa bary i niezliczone kulinarne zaskoczenia.  

Soczyste steki w wersji premium

Sekretem amerykańskiej kuchni jest mięso – odpowiednio wyselekcjonowane i dobrze przyprawione. Dlatego gdy Whiskey In The Jar® otwiera się w nowym mieście, jednym z głównych zadań szefa kuchni jest znalezienie wśród lokalnych dostawców mięsa takiego, które odpowiada wyśrubowanym standardom tej restauracji. W menu króluje wołowina – flagowymi daniami Whiskey In The Jar® są steki i burgery. W bogatym menu znajdziecie mięso sezonowane, dojrzewające – steki z polędwicy, rostbefu, antrykotu oraz wyjątkowe cenione przez smakoszy T-bony. Specjalnością szefa kuchni są steki w sześciu poziomach wysmażenia – od mocno wysmażonych i doskonale zwartych, po zupełnie surowe w środku, a ścięte z zewnątrz. Wołowina nie wymaga tak dużej obróbki termicznej jak wieprzowina, więc nie trzeba się bać, że mniej wysmażone mięso będzie niezdrowe. Warto stopniowo zmniejszać stopień wysmażenia i krok po kroku odkrywać głębię smaku.


Jest też dziesięć rodzajów burgerów serwowanych z frytkami stekowymi i dipem. Jeśli lubicie ostrą jazdę, spróbujcie El Diablo, diabelnie ostrego burgera z papryczkami jalapeño oraz sosem na bazie papryczek chipotle. W menu znajdziecie też np. Blue Cheese Burgera, gdzie oprócz wołowiny jest też ostry ser Lazur blue, marmolada z czerwonej cebuli według autorskiej receptury, a także roszponka, chutney z mango, sałata lodowa, pomidor i pestki z dyni. 

Jesteś wulkanem energii i masz w sobie ogień rzymskich bogów? Musisz spróbować Cheese Burgera – nowości w menu Whiskey In The Jar®. Obok jak zawsze solidnej dawki wołowiny, a także podwójnej porcji bekonu, niczym lawa zalewa go gorący ser Cheddar i Grana Padano. Nie da się go zjeść bez sztućców nie brudząc sobie rąk, ale i tak warto. 

Uzupełnieniem oferty kulinarnej są m.in. grillowane żeberka, sałaty: np. z marynowaną wołowiną, grillowanym kurczakiem czy krewetkami w tempurze. Można też wybrać coś na mniejszy głód, m.in. krążki cebulowe, panierowane serki, tatara lub skrzydełka BBQ.

Whiskey prosto ze słoika 

Kuchnia jest oczywiście ważna, ale w Whiskey In The Jar® centrum dowodzenia jest bar. W nim znajdziemy m.in. JARy, czyli efektowne, autorskie drinki na bazie Jack Daniel’s® Tennessee Whiskey serwowane w designerskich słoikach. W ofercie jest ich aż osiemnaście, a dodatkowo co miesiąc przygotowywane są specjalne, dodatkowe drinki w ramach promocji „JAR miesiąca”. 

Po czym można poznać, że jest już maj? Choćby po kwitnących kwiatach białego bzu. Jego właściwości lecznicze i kulinarne są doskonale znane, ale świetnie sprawdzają się także jako składnik majowego JARa. W orzeźwiającej niespodziance na ten miesiąc znajdziecie także truskawki i tonik hibiskusowy. To prawdopodobnie najbardziej kwiatowy JAR w ofercie!

Coś dla siebie znajdą tutaj zarówno miłośnicy słodkich, jak i wytrawnych, a nawet pikantnych smaków. Oczywiście whiskey w Whiskey In The Jar® serwowana jest również w czystej postaci, a wybierać można spośród ponad stu dostępnych gatunków – amerykańskich, szkockich, irlandzkich i japońskich.

Prestiżowe miejsca, prestiżowy lokal

Koncept Whiskey In The Jar®, marka należąca do sieci Mitsuro Restaurants, działa w Poznaniu od 2013 roku, ale znajdziecie go także w innych miastach, zawsze w prestiżowych lokalizacjach. To Manufaktura w Łodzi, Wrocławski Rynek, a już wkrótce także Gdańsk. Jednak niezależnie od miasta, w którym działa restauracja Whiskey In The Jar® w jej wnętrzu rozpoznacie od razu akcenty czerpiące z kultury motocyklowej USA, a na scenie usłyszycie muzykę na żywo. Whiskey najlepiej smakuje z muzyką! A już naj, najlepiej smakuje z muzyką Metalliki, dlatego z okazji majowych urodzin Whiskey In The Jar®, obok wielu innych atrakcji, przygotowano konkurs, w którym główną nagrodą jest specjalny, limitowany i niedostępny już w sprzedaży podwójny bilet VIP na koncert zespołu Metallica, który odbędzie się 21 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Na setliście tego koncertu na pewno nie zabraknie „Whiskey in the Jar”, każdy fan ciężkiego grania nie wyobraża sobie występu tego kultowego zespołu bez ich przeboju z końca lat dziewięćdziesiątych. Uczestnicy konkursu będą dostawali mailem zadania niespodzianki, wymagające rock’n’rollowej fantazji, dobrego smaku, ale przede wszystkim inwencji i poczucia humoru, a zwycięzców poznamy w połowie maja.

Więcej informacji szukajcie na profilu Whiskey In The Jar® na Facebooku.