Ponad 130 kobiet po raz kolejny wzięło udział w warsztatach „Kobieta w roli głównej”

Spotkanie odbyło się 13 września w Centrum Konferencyjnym Młyńska 12. Idea przedsięwzięcia skupia się na zwiększaniu kompetencji biznesowych wśród kobiet na stanowiskach decyzyjnych, kierowniczych, dyrektorskich i tych, które prowadzą własną działalność. Jest też platformą służącą wymianie doświadczenia i kontaktów wśród liderek. 

Wrześniowa edycja poświęcona była storytellingowi i jego roli w budowaniu komunikacji marketingowej, o którym opowiedziała ekspertka dr Monika Górska. O zaletach design thinking  i jego zastosowaniu w firmie Goplana mówiła dr Magdalena Bartczak, główna manager tej firmy. 

Poza merytorycznymi warsztatami na panie czekało wiele niespodzianek, o które zadbali partnerzy spotkania. Dealer samochodowy Toyota Poznań Centrum ufundował niespodziankę w postaci zatankowanego auta na weekend dla jednej z uczestniczek, a event osłodziła wszystkim Goplana. Nie zabrakło też kobiecych akcentów, takich jak kosmetyczne upominki, o które zadbała firma Ziołolek czy zaproszeń do Idea Fit Spa. Modowych inspiracji dostarczyła marka odzieżowa Solar, która prezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon A/W 2018.

Spotkania „Kobiety w roli głównej” to największe i jedyne bezpłatne warsztaty dla liderek. Na kolejne zapraszamy 15 listopada. Szczegóły o projekcie dostępne na www.kobietawroliglownej.pl