Jedno z najnowocześniejszych, a zarazem największych centrów handlowych w Polsce oraz w Europie – Posnania skrywa wiele tajemnic. Zrobimy tu zakupy, przeprowadzimy spotkanie biznesowe, korzystając ze specjalnie przygotowanych stref, zorganizujemy czas dla dziecka oraz w ciszy i komforcie popracujemy. Z Agnieszką Juszkis, dyrektorką marketingu Posnanii, rozmawiam o tym, jakie jeszcze propozycje ma dla nas największe centrum handlowe w Poznaniu.

Rozmawia: Piotr Chabzda

 

Pani Agnieszko, w październiku miną dwa lata, odkąd Posnania pojawiła się na mapie Poznania. Poznaniacy polubili to miejsce?

Dnia 19 października będziemy obchodzić drugie urodziny Posnanii, która tak jak Pan wspomniał, wpisała się na stałe w krajobraz miasta. Poznaniacy chętnie nas odwiedzają i dokonują zakupów. Tym, co nas wyróżnia, jest na pewno bardzo dobra lokalizacja, dojazd, największy wybór marek skupionych w jednym miejscu i ogromna dbałość o komfort klienta.

Ponad 240 sklepów, kilkadziesiąt lokali gastronomicznych, siłownia z basenem, wielosalowe kino. Chyba ciężko narzekać, skoro w jednym miejscu czeka na nas jeszcze bogata oferta usług, z których możemy korzystać.

Cechuje nas przede wszystkim kompleksowość i co za tym idzie możliwość załatwienia wszelkich spraw w jednym miejscu. Posnania to miejsce otwarte dla każdego. Pracując nad jej koncepcją, postawiliśmy sobie za cel, aby ludziom było tu po prostu wygodnie. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i staramy się im sprostać. Zapraszamy do współpracy marki, których jeszcze nie ma w naszym mieście. Zapraszamy gości z Polski oraz z zagranicy, którzy uczestniczą w wyjątkowych wydarzeniach i spotkaniach, jakie organizujemy. Swój pop-up miała w Posnanii Eva Longoria, z recitalem wystąpiła Edyta Górniak, Spotkania z Sensem, czyli rozwojowe wykłady, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem prowadziły między innymi Beata Tadla i Katarzyna Miller. Takie wydarzenia zapadają na długo w pamięci uczestników. Stawiamy na jakość. Chcemy, aby nasi klienci ją czuli i właśnie z nią utożsamiali Posnanię.

 

Oprócz wspomnianych spotkań, organizują Państwo wiele akcji, które mają na celu nie tyle uatrakcyjnić przestrzeń galerii i przyciągnąć klientów, co dać im poczucie przynależności do społeczności, którą tworzycie wokół Posnanii.

To prawda. Organizujemy bardzo wiele wydarzeń, które mają pokazać, że Posnania to nie tylko sklepy. To również wiele usług, inicjatyw, które mają pomóc naszym klientom, poznaniakom w codziennym życiu. Tak jak wspomniałam, jesteśmy otwarci dla każdego. Jako pierwsi w Poznaniu wprowadziliśmy możliwość odwiedzenia naszego centrum handlowego ze swoim pupilem. Posiadając smycz oraz kaganiec można wejść na teren galerii, a także skorzystać z miseczek z wodą, które udostępniamy właścicielom czworonogów nieodpłatnie. Wszystko to sprawia, że nasi klienci nie muszą zostawiać psa w domu czy też przed galerią. Na co dzień współpracujemy ze spółdzielnią socjalną PSARVARD, która zajmuje się m.in. szkoleniem psów asystujących osobom z niepełnosprawnościami. Tego typu szkolenia odbywają się również na terenie Posnanii.

Warto również wspomnieć, że bardzo mocny nacisk położyli Państwo na stworzenie oferty –

 pakietu usług premium.

Poznań prężnie się rozwija. Chcemy, aby doświadczenie konsumentów po odwiedzeniu naszego centrum było na najwyższym poziomie. Wprowadziliśmy unikatowe na skalę Poznania oraz myślę, że Polski usługi dedykowane dla gości Posnanii. Począwszy od Punktów Info, gdzie są drukarki dla naszych klientów, po konsjerża, który może nam opowiedzieć o atrakcjach kulturalnych bądź turystycznych w mieście, a także zarezerwować stolik w jednej z naszych restauracji. W sklepie z pamiątkami można zakupić gadżety związane z Poznaniem, a w dwóch ogólnodostępnych stacjach naprawy rowerów – zreperować rower. Chcemy odpowiadać na potrzeby współczesnego klienta, który nie dokonuje już zakupów liniowo. Może on skorzystać z naszej usługi Collect & Try i zamówić ubranie np. do naszego paczkomatu bądź do Premium Lounge, gdzie może je od razu przymierzyć i w przypadku niezadowolenia z zakupu – zwrócić za pośrednictwem paczkomatów lub z pomocą naszego personelu.

 

Wspierają Państwo również młodych przedsiębiorców i biznes w Poznaniu.

Mówiąc o biznesie warto wspomnieć, że w Posnanii są dwie strefy przeznaczone właśnie pod taką działalność. Pierwsza z nich to strefa Premium Lounge – osoby uprawnione do korzystania ze strefy mogą w ramach wstępu napić się kawy, herbaty, poczytać prasę, odbyć spotkanie biznesowe. Można zdecydować się na jednorazowe skorzystanie i wtedy jest to usługa płatna albo można przystąpić do naszego programu lojalnościowego – wówczas usługa jest nieodpłatna. Aby zostać członkiem programu, należy założyć kartę kredytową w banku BGŻ BNP Paribas. W Premium Lounge znajduje się również ośmioosobowa sala spotkań, z której można skorzystać organizując biznesowe spotkanie bądź telekonferencję.

Druga strefa dostępna dla wszystkich – to strefa coworkingu Working Zone, do której wstęp jest nieodpłatny. Każdy z naszych gości może z niej skorzystać, popracować na laptopie lub odbyć spotkanie.

Klienci chętnie korzystają z Państwa usług?

Zarówno z usług darmowych, jak i płatnych korzysta wiele osób. To nowość, aby centrum handlowe wprowadzało aż tak rozbudowany pakiet dla biznesu. Nasze portfolio to ponad trzydzieści różnych usług dedykowanych dla klientów Posnanii. To na pewno nas wyróżnia na rynku poznańskich galerii handlowych. Bardzo ważne jest dla nas bezpieczeństwo oraz komfort naszych klientów. Wprowadziliśmy opaski tożsamości dla dzieci, które są dostępne bezpłatnie w Punktach Info. Opaski mają za zadanie ułatwić znalezienie rodzica, gdyby dziecko zagubiło się w centrum. Nasze centrum handlowe wychodzi naprzeciw osobom z niepełnosprawnościami. Szerokie korytarze oraz wejścia do sklepów, duże windy to tylko część udogodnień przewidzianych dla osób z problemem niepełnosprawności. Warto wspomnieć, że każda z tych osób może również liczyć na pomoc asystenta, który pomoże dokonać zakupów lub zanieść je do samochodu.

 

Pani Agnieszko, zaskakujecie swoich klientów nie tylko otwartością na potrzeby współczesnego klienta, ale również akcjami, które realizujecie. Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie?

Już teraz mogę serdecznie zaprosić do udziału w Wielkiej Loterii, która potrwa do końca września. Wystarczy dokonać zakupów w Posnanii na kwotę 50 zł i dokonać zgłoszenia na stoisku loteryjnym. Jest to jedyny warunek wzięcia udziału w loterii. A jest o co walczyć! Do wygrania w wielkim finale, który odbędzie się 30 września, jest Mercedes klasy A, przepiękna, skórzana torebka Gucci o wartości ponad 11 tysięcy złotych oraz bon o wartości 3000 zł na zakupy w Posnanii. Dodatkowo w trakcie trwania loterii do rozlosowania będzie ponad 1350 kart podarunkowych każda o wartości 50 zł. Także zakupy mogą się zwrócić natychmiast! (uśmiech) Chcemy, aby nasi klienci czuli się w Posnanii docenieni i chcemy im podziękować za to, że są z nami od dwóch lat.