W maju poznańskie Muzeum Narodowe udostępniło w internecie kampanię reklamową pod hasłem  „Muzeum? Żebyś wiedział!”.   Filmy stały się stały się hitem internetu   a latem muzeum zostało zaproszone do rywalizacji  w  prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards. 27 września podczas uroczystej Gali  Muzeum nagrodzone zostało nagrodą „Srebrnego delfina”.  Nagrodę w imieniu muzeum odebrały pomysłodawczynie kampanii Alicja Hafke i Marzena Prusińska z działu marketingu Muzeum Narodowego w Poznaniu  w towarzystwie Piotra Maciejewskiego, rezysera i producenta filmów

Filmy zrealizowała firma: Guzik-Owcy Creative Films

Spoty dostępne są na kanale YouTube oraz pod linkiem: Muzeum? Żebyś wiedział!

Nagrody w ramach Cannes Corporate Media & TV Awards przyznawane są już po raz 9. W skład międzynarodowego Jury konkursu wchodzą laureaci Oscara i Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej. W roku 2018 na konkurs zostało przesłanych ponad 1000 zgłoszeń z 47 krajów.

Tekst i Zdjęcia: Materiały prasowe organizatora