fbpx

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Już 29 maja w poznańskim centrum Concordia Design poznamy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju.

Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i partnerskie, ogólnopolskie wydarzenia medialne, cykl spotkań edukacyjno-mentorskich z 50-tką Kreatywnych.

Kapituła biznesowa

Istotną zmianą towarzyszącą 7. edycji rankingu jest pojawienie się Kapituły, której zadaniem było zdecydowanie o tym, kto tym razem trafi do grona 50 Kreatywnych. W skład Kapituły weszli zarówno laureaci I miejsc rankingu z ubiegłych edycji, jak i wyłonione przez Brief postaci ze świata biznesu. W Kapitule zasiądą m. in.: Dr Irena Eris, Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Robert Bednarski (Facebook), Michał Sadowski (Brand 24), Piotr Voelkel (grupa VOX, Uniwersytet SWPS), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Łukasz Wejchert (grupa Dirlango), Jacek Jaśkowiak (Miasto Poznań), Piotr Tyborowicz (TVN), Jakub Kaliciński (Kalicinscy.com), Stefan Batory (iTaxi, Booksy), Kacper Winiarczyk (Uber) Patryk Strzelewicz (Mindsailors), Anna Hejka (HCM Group), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju), Sebastian Hejnowski (MSL), Katarzyna Wierzbowska (Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet), Olga Kozierowska, Jarosław Mikos (WP), Ewa Voelkel (Concordia Design), Mikołaj Placek (Oknoplast), Solange Olszewska (Solaris Bus & Coach S.A.), Andrzej Matuszyński (grupa Eurozet), Kalina Janicka (Clear Channel) Anna Hejka (Heyka Capital Markets Group), Andrzej Malinowski (Pracodawcy RP), Tomasz Kammel czy Piotr Bartecki (Kancelaria Adwokacka SCBP).

Zdaniem laureatów

– W ciągu ostatniego roku kandydaci do 7. edycji 50 Kreatywnych mogli zgłaszać za pośrednictwem internetu oraz tradycyjnych form kontaktu z redakcją. Ostatecznego wyboru spośród zgłoszonych kandydatów dokonała Kapituła. Czuwa ona nie tylko nad najbardziej właściwym wyborem laureatów, ale też nad jakością programu wsparcia mentoringowego, edukacyjnego i networkingowego. Do Kapituły zaprosiliśmy laureatów sześciu poprzednich edycji rankingu oraz najważniejsze postaci rynku biznesowego w Polsce – tłumaczy Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Brief. – Coraz więcej ludzi w Polsce powtarza, że startupy i innowacyjne małe i średnie firmy są nadzieją dla polskiej gospodarki, a kreatywność jest naszym najcenniejszym dobrem narodowym. Niektórzy nawet w to wierzą… My od 7 lat realizujemy projekt, który wspiera ten trend – dodaje Grzegorz Kiszluk.

Wśród patronów medialnych tegorocznej edycji wydarzenia znaleźli się: TVN24 BiŚ, grupa Eurozet, Clear Channel, WP oraz Poznański Prestiż. Partnerami rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie zostali również Oknoplast, Uber, Lekam, Concordia Design, MSLGROUP, Renault, firma Imagination oraz Kancelaria Adwokacka SCBP.