fbpx

Kiedyś były tutaj smutne perony. Dziś, w samym sercu miasta, mamy nowoczesny dworzec PKP i Avenidę. Poznaniacy pieszczotliwie mówią na nią chlebak i rzeczywiście coś w tym jest. O tym co wyróżnia to miejsce spośród innych rozmawiamy z dyrektorem Norbertem Fijałkowskim.

ROZMAWIA: Joanna Małecka

Skąd wzięła się nazwa Avenida?
Rok 2016 był czasem modyfikacji naszego Centrum, a zmiana nazwy to ostatni punkt modernizacji. Nowa aranżacja Centrum nawiązuje do światowych alei modowych, co podkreśliliśmy dosłownie. Nazwa Avenida z hiszpańskiego oznacza bowiem aleję.

Dlaczego Avenida jest wyjątkowa?
Wszystkie zmiany, jakie przeprowadziliśmy, wpływają na wyjątkowość naszego Centrum. Począwszy od nowego wystroju aż po ofertę naszych najemców. Dbamy również o komfort odwiedzających klientów – mogą oni odpocząć na wygodnych sofach i ławkach, wyposażonych w gniazda elektryczne oraz gniazda USB. Ułatwieniem są również bardziej czytelne tablice informacyjne, zamontowane w miejscach łączących Avenidę z dworcem autobusowym oraz PKP. Usprawniliśmy także poruszanie się po Centrum – oprócz umieszczenia ruchomych schodów w nowej lokalizacji, wprowadziliśmy także nowe znaki pozwalające dotrzeć do poszczególnych miejsc, takich jak parking czy food court. Jednak najbardziej wyjątkowi są nasi klienci, którzy tworzą atmosferę w Centrum.

Nowe znaki pozwalają łatwiej niż dotychczas dotrzeć do poszczególnych miejsc, takich jak parking, food courT, dworzec PKP, czy autobusowy

Co wyróżnia Avenidę pośród innych galerii w Poznaniu?
Swoją ofertę handlową i rozrywkową kierujemy głównie do mieszkańców Poznania. Chcemy zatem, aby działania i usługi, jakie im proponujemy, zaspokajały ich oczekiwania. Tym, co wyróżnia nas na tle innych galerii jest przede wszystkim lokalizacja – nasze Centrum znajduje się w sercu miasta, dzięki czemu jest to pierwsze miejsce, do którego docierają ludzie przybywający do Poznania. Chcąc bliżej poznać naszych klientów, prowadzimy cykliczną akcję Avenida 360°. Ma ona na celu nie tylko wyróżnić stylowo ubrane osoby, ale także poznać ich osobowość – z każdym z uczestników przeprowadzamy bowiem krótki wywiad, a ich sylwetki prezentujemy na naszym Facebooku. Jako że moda jest dla nas bardzo ważna, staramy się poszerzać grono najemców o marki nieobecne na poznańskim rynku. Pierwszym z nich jest Peek&Cloppenburg, w którego ofercie znajdują się znane, ekskluzywne marki, taki jak Armani, Hugo Boss czy Calvin Klein.

Klienci Avenidy mogą odpocząć na wygodnych sofach i ławkach, wyposażonych w dniazda elektryczne oraz USB

Czym Avenida chce przyciągnąć klientów?
Chcąc zaspokoić potrzeby wszystkich klientów, stawiamy na ciągły rozwój. Oprócz wprowadzania ekskluzywnych marek, nieobecnych dotychczas na poznańskim rynku, oferujemy również korzystanie z bezpłatnej karty PREMIUM. Jej posiadacze przez cały rok mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek, rabatów i ofert specjalnych w sklepach naszych najemców. Uprawnia ona również do korzystania z bezpłatnych usług stylistki, która poznaje potrzeby klientów i udaje się z nimi na zakupy. Dbając o komfort zakupów, oferujemy także korzystanie z darmowego parkingu aż przez 3 godziny. Oprócz udogodnień, o których wspomniałem, chcemy zaskakiwać również wydarzeniami i akcjami, które planujemy na ten rok.

Jakie gwiazdy będzie można zobaczyć w Avenidzie w tym roku?
Dotychczasowe wydarzenia, jakie organizowaliśmy w Avenidzie, swoją obecnością uświetniały takie gwiazdy jak Joanna Krupa, Conrado Moreno, Ewelina Lisowska czy Rafał Maślak. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem i gromadziły sporą publiczność. W związku z tym również na ten rok planujemy szereg wydarzeń, którymi chcemy zaskoczyć naszych klientów. Najbliższe z nich odbędzie się 11 marca i będzie to gala podsumowująca akcję Avenida 360°, którą poprowadzi Patricia Kazadi. Pod koniec marca, w dniach do 23 do 26, planujemy również I edycję Avenidy Piękna, czyli cykl imprez w przestrzeni na poziomie I przed salonem Peek&Cloppenburg. Będą również wydarzenia związane bezpośrednio z modą, m.in. akcja „Szaleństwo zakupów”, casting dla modeli – „Fashion TV model search” czy „Music fashion show”. Nie zabraknie też wydarzeń o charakterze rozrywkowym, sportowym i edukacyjnym. O wszystkich wydarzeniach i gościach specjalnych będziemy informować na bieżąco i mam nadzieję, że uda nam się zaskoczyć klientów.